LUXIRIUS CARS

BMW E92


Το 2007 σηματοδότησε μία αποστασιοποίηση από την παράδοση αφού η BMW M3 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια χωρίς straight six κινητήρα που τόσο συχνά είχε διακριθεί με τον τίτλο Κινητήρας της Χρονιάς. Αντί αυτού, η τέταρτη γενιά του μοντέλου σε εκδόσεις coupe, sedan και cabrio χρησιμοποιούσε οκτακύλινδρο μοτέρ, 4.0lt απόδοσης 309 kW/420 hp. Το 85 % της μέγιστης ροπής των 41 kgm ήταν διαθέσιμο σε μία ευρεία κλίμακα στροφών 6.500 rpm. Οι μηχανικοί συνέχισαν την προσπάθεια για μείωση του βάρους κυρίως με το Coupe. Η οροφή κατασκευαζόταν από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το καπό με το χαρακτηριστικό φούσκωμα ήταν από αλουμίνιο, όπως και μεγάλα τμήματα του νέου πλαισίου ελαφρού βάρους. Ξεχώρισε ιδιαίτερα η BMW M3 GTS – με έγκριση τύπου για το δρόμο αλλά εξελιγμένη για ερασιτεχνικούς αγώνες. Ο κυβισμός του στάνταρ V8 κινητήρα της M3 αυξήθηκε στα 4.4lt, απόδοσης 331 kW/450 hp. Η BMW M3 CRT (Carbon Racing Technology) που παρουσιάστηκε το 2011 περιορίστηκε σε 67 μόλις αντίτυπα. Αποκλειστικά εξαρτήματα ελαφρού βάρους και τροποποιημένη τεχνολογία πλαισίου χρησιμοποιήθηκαν σε αυτό το μοντέλο. Το καπό της BMW M3 CRT κατασκευαζόταν από CFRP όπως και τα μπάκετ καθίσματά της.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Μ3 4ης γενιάς
Κινητήρας:  3999 cc
Ισχύς: 420 PS /8300rpm 
Ροπή: 41.0 kgm / 3900
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Τελική ταχύτητα:  250 km/h ηλεκτρονικά περιορισμένη
Επιτάχυνση 0-100 km: 4.8 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 12,4 lt 
Βάρος: 1580 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4615/1.804/1.418 mm